joi, 27 noiembrie 2008

1:52 AM

Ma uit la monitor in dreapta jos. 1:53 AM. Si eu n-AM somn. Si stau. Stau pe un scaun care scartaie si asta ma face sa uit faptul ca ar trebui sa-mi fie somn. Dar nu uit ca ar trebui sa dorm. Insomniac. Aberez. Caut melodia de la Faithless-Insomnia. Am gasit-o. O ascult si ma regasesc in ea:,, I can get no sleep." Desigur versurile au o cu totul alta semnificatie decat banala insomnie a unuia sau altuia. Dar momentan sunt in trend cu tragica mea situatie de a-mi incepe saptamana pe tastatura.
2:00AM. Cat de putin am scris in 7min. Daca voi continua asa n-am nici o sansa sa termin romanul pana la terminarea facultatii. In fine...
Stau si imi aduc aminte ce mai spunea profa de istorie cand eram cat de cat atent la ea(azi am prima ora istoria). Malraux spunea ca secolul XXI va fi religios sau nu va fi deloc. Cata dreptate ai amice...oamenii au nevoie de ceva in care sa creada pentru a-i ajuta sa treaca peste ,,necazuri". Si daca nu au in ce sa mai creada atunci... Deci Dumnezeu(sau Allah, sau Buddha etc) este speranta, speranta-ultima reduta a fiecaruia. Si stim cu totii ca speranta moare ultima. Deci si Dumnezeu (sau Allah, sau Buddha etc) va muri ultimul. Asa ca nu trebuie sa ne mai facem griji pentru secolul XXI.
Dreaming is free...if you can dream.
2:12AM. Nici Alexandra nu doarme...
Make my way to the refrigerator
One dry potato inside, no lie
Not even bread, jam
When the light above my head went bam!
I can't sleep, something's all over me
Greasy, insomnia please release me
And let me dream about making mad love on the heath
Tearing off tights with my teeth
But there's no relief
I'm wide awake in my kitchen
It's dark and I'm lonely
Oh, if I could only get some sleep
Creeky noises make my skin creep
I need to get some sleep
I can't get no sleep....

Niciun comentariu: