joi, 27 noiembrie 2008

Lame si job

Toamna e blanda cu noi, e cald si frumos afara. E cald si in minibusul ce alearga ca vantul si ca gandul catre piata Chirila. Strangi puternic bara ca pe-un tub de ketchup si privesti anemic in jur. Tipa din fata ta tine fara chef o carte de greaca pe care o mai rasfoieste din cand in cand. Alfa, beta, gamma, delta...si cobori privirea catre incheietura mainii ei unde vezi cicatrici perpendiculare pe vena. Multe cicatrici si te intrebi ce ar putea determina o studenta la istorie, care de altfel pare linistita si studioasa, sa faca asa ceva. Si speri sa nu afli raspunsul niciodata.
Trecand la chestiuni mai putin radicale, duminica am avut prima zi de munca la ,,padron".
Ma trezesc la 6, afara bezna, care si ea te indeamna la somn. Ajung la 8 la sediu.Trag de usa, usa de mine, nici o lumina. Zic wtf ca si cartman si sun seful. Si suna mai, si suna. In final imi raspunde cu o voce gafaita[?!!] si curioasa si-mi raspunde la intrebarea mea normala: ca s-a trecut la ora de iarna. Meserias! O data in an am si eu sansa sa dorm o ora in plus si fix acum am ratat. Daca nu ma uit la TV... In fine, imi sugereaza sa beau o cafea la crasma de la parter. Intru si merg la bar unde o doamna fresh si machiata excesiv imi ofera o ciocolata calda la pret de corso. Iau loc la masa de langa usa(preventiv, ca peste tot). La masa de la nefumatori(vorba vine) doi mesteri fac glume de dimineata doamnei. Apare si al treilea meserias cu polizor in mana. Intrebarea e ce cauta un om cu un polizor in mana duminica,la 7 dimineata? Sarind direct la Barlad, imi incep slujba si observ ca barladenii au o placere sa stea la taifas despre orice. Chiar pe asta mizam, dar nici in halul asta. Nu ma mai lasa sa plec. Fugi pe usa! Dai de o doamna vicepresedinte de filiala locala care prin deschizatura usii iti raspunde la intrebari suflandu-si fumul de tigara in tine. Domnul ,,Fost" e putin ametit si iti explica cum ca politica e ca si femeile, doar ca politica e si mai si. Fugi pe scari!
E 5 fara 10. Suni la o usa si iese o doamna in furou cu privirea intrebatoare. Cand ii spui de sondaj mai ca te injura si iti tipa ca ,,pana la 5 am dreptul sa dorm, chiar daca nu dormeam". E 5 fara 10.
In schimb fetele din Barlad sunt dragute, foarte saritoare. Singurul plus al Barladului.
In final, dupa peste 40 de etaje urcate si coborate, ajungi acasa tarziu in noapte, unde mai urci 8 etaje( ce bine era daca venea revolutia 2 luni mai tarziu), unde dormi cateva ore pentru ca apoi sa iei tramvaiul 13 spre universitate.

Niciun comentariu: